18 Eylül 2007 Salı

Lara artık evinde

Laracım, Oya teyzen ben gene. Annenler ADSL işini halledemediler hala. Evinizde şu anda internet bağlantısı yok. Bu nedenle haberleri benden almaya devam ediyorsun.


11 Eylül'de doğdun, 12 Eylül'de annen hastaneden taburcu oldu. Annenlerin yeni aldığı evine gittin. Biz de Yeliz teyzenle birlikte sen 4 günlükken yeni evinde seni ziyarete geldik. Şule teyzenler de vardı evde.

Tam bu yazıyı yazarken haber aldım ki, Aynur teyzenin kızı da dünyaya ınga demiş.

Neyse kaldığımız yerden devam edelim.

Baban yoktu evde. Dedenle dayını almaya Ödemiş'e gitmiş ve dönüşe geçmişti. Muhtemelen biz sizden ayrıldıktan sonra 3-4 saat içinde gelmişlerdir ve ilk kez dedeni görmüşsündür.

Uyuyup uyanma, emme, altına yapma çalışmaların devam ediyor. Annen altını değiştirirken videonu çektim. 7 dakikalık çekim boyunca hep ağladın. Kakanı yapmıştın altına. Annen dedi ki şimdi çişini de yapar. Yaptın da. 4 gün de huyun suyun oluşmuş da annen bunu hemen öğrenmiş.

Anneni görsen, tam bir dişi kartal! Biri sana yaklaştı mı, kucağına aldı mı vb, dikelip gözlerini kocaman açıyor ve herşeyin en doğru şekilde yapıldığında emin olmaya çalışıyor.

Annenin sağlığı yerinde. Biraz uykusuz kalmış ama son gece biraz daha uyuyup kendine gelmiş. Bizimle site içinde yürüyüş bile yaptı. Oturduğunuz site çok güzel. Tam sana göre, yüzme havuzu, oyun alanları her birşey var. Ama benim evime çok uzak oturuyorsun. Bu nedenle malesef çok sık görebiyeceğim seni. Babanla annen buraya yazmaya ve fotoğraflarını koymaya devam ederler de senden sık haberdar olurum umarım.

Öpüyorum kuşum seni.
Yeni fotoğraflar için:
20070915

Hiç yorum yok: