12 Eylül 2007 Çarşamba

İşte ilk fotoğraflar

Tüm fotoğraflar için: İlk fotoğraflar




4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik Oyacim, ne iyi etmissin. Cok guzel olmus. Sade'ye de bak anne olmus artik. Ben gorunceye kadar yurumeye bile baslar ufaklik :(

Hosgeldin Lara !!

buyulubahce dedi ki...

Mercimek kadardın seni ilk duyduğumda. Heyecanla takip ettim annenn karnında büyümen. Poyraz'dan edindiğim tecrübeleri aktardım annene. Aktarmaya da devam ediyorum. Ben annenin hamilelik ve taze annelik koçuyum. Ama sen bana kısaca "Öcü" de. Daha görmedim ama seni en kısa zamanda gıdından öpeceğim. Mutlu yaşa, şansın bol, yolun açık olsun Lara'cım...
Özlem Teyzen

Adsız dedi ki...

Lara'cığım hoşgeldin, mutluluk ve sevgi getirdin, biz de burada mutlu olman için elimizden geleni yapacağımıza kendi adımıza söz veriyoruz:) Yakında görüşmek üzere...
Belgin & Thomas

Adsız dedi ki...

hoşgeldin bebecik!
en güzel günler senin olsun...
ben de duygu teyzen (yaa bu teyze mevzu garip geliyor, abla olsam ben, ya da sen bana ismimle hitap et)
kocaman öpücükler
sevgiyle