12 Eylül 2007 Çarşamba

Hoşgeldin

Lara kuş, hoşgeldin. Ben Oya teyzenim. Diğer teyzelerinden daha çok sevecek olduğun yani!

Daha dün doğdun. 16:00 civarlarında, 29 Mayıs Hastanesi'nde. 52,5 cm ve 3400 gramsın, başın biraz yamuk, sana giydirdikleri pembe tulumun içinde kayboluyorsun, uzun tırnakların, buruşuk ellerin ve pespembe yanakların var. Annenle baban bu detayları düzeltirler sonra. Ben o sırada çalıştığım şirketin teknoloji günündeydim ve astroloji üzerine bir seminer dinliyordum. Telefonu açamadım ama kısa mesajlarla doğum müjdeni aldım. Akşam 10 gibi gelebildim ancak yanına. Odaya girer girmez ağlamaya başladım. Sade Kuş'un Lara Kuş'u doğmuş, emzirmeye başlamış, anne olmuş. Öyle büyük heyecan ki gelişin. Hoş geldin tekrar.

Odada annen, baban, anneannen, babaannen, babanın teyzesi Gülay teyzen ve Yeliz teyzen vardı. Uyukluyordun. Ama ben de gelince çok gürültü oldu. Bir de ben fotoğraflarını çekerken ışık rahatsız etti sanırım seni. Uyandın. Hadi bir emzirme telaşı başladı. Baban çok titiz. Ödü kopuyor senin için. Annen daha sakin. Ama sen ağlamaya başlayınca o da telaşlanıyor biraz. Sağ memeyi sevdin, ama sol memede biraz problem çıkarıyorsun. Hemşireden bilgiler alınıyor, ne kadar emmelisin, gazın, uykun.. seninle ilgili öğrenilecek çok şey var. Annen seninle konuşuyor, hadi kızım, hadi köftem diyor. Sonra bize dönüp benim kızım var artık, anne oldum ben diyor. Şaşkın :) Gerçekten hala şaşkın. Ama çok mutlu. 28 gün boyunca 2 saatten fazla uyumaman lazımmış, yeni doğan sarılığı olmaman için. Ne güzel, diyor annen. 2 saatten fazla seni koynundan uzak tutmak zor geliyor ona. Bunu anne olmadan anlamak mümkün değil herhalde. Çok farklı bir şeymiş diyor, gözleri parlayarak. Ama heyecanı kelimeleri unutturuyor, ya da kelimeler yetmiyor bilmiyorum, fazla birşey söylemiyor ama annenin gözleri çok güzel parlıyor sana bakarken bunu söyleyebilirim.

Çok bekledik seni. Aylardır bekliyoruz. Annenin karnındayken sohbet ettik seninle, sana sesimizi iletmeye çalıştık. Bundan sonra her gördüğümüzde değişmiş olacaksın, hep daha büyümüş. Biz de biraz daha büyüdük seninle birlikte. Sen yeni bir hayat macerasına atıldın, bizim maceramızda da yerini aldın.

Benim bir blog sitem var. Dün katıldığım etkinlikte de bloglar çok konuşuldu. Dedim ki Lara'nın da bir blogu olsun. O devralana kadar annesiyle babası yazsınlar Lara'nın yerine. Sonra Lara yazmaya devam etsin. Umarım bu fikir annenlerin ve senin de hoşuna gider.

Oya teyzen çok öpüyor seni. Güzel kuşum iyi şanslar.

Hiç yorum yok: