23 Ocak 2008 Çarşamba

Doyulmuyor tadıma :)



Son ay sadece 500 gr aldım diye annem beni habire emziriyor bu günlerde. Memeden sıkılmama az kaldı :) Bu cuma gidip tartılacağız ve rahata ereceğiz ikimizde. 4. ayımı 6300 gr ve 65 cm ölçülerle tamamladım. Saçlarım yavaş yavaş uzasa da kelliğim pek değişmiyor. Tırnaklarımın uzadığı kadar saçlarım uzasaydı eğer, lüle lüle saçlara sahip olurdum şimdi. Ayın 15'inde Ayşe abla bizimle yaşamaya başladı. Sanırım bundan sonra annemden çok onunl vakit geçireceğiz. Sevdim sevmesine ama annem gidince gene de yaygarayı basmayı düşünüyorum. Gerçi duyduğuma göre anneannem de gelecekmiş. Artık kendi odama taşındım. 2 günde bir beni yıkıyor Ayşe ablam. Suyu seviyorum, yaz gelse de havuza girsek hep birlikte. Boyum çok uzadığından bütün giysilerim -dar değil ama- kısa geliyor. Şikayetçi olduğum tek şey dişlerim. Habire kaşınıyorlar. Onları kaşımaya çalışmaktan yorulup mızmızlanıyorum sık sık. Emziği kaşımak için kullanabildiğimi farkedince daha sık emzik alır oldum ağzıma. Bir sürü kaşıma oyuncağım da var ama en iyisi ellerim. Daha iyi bir kaşıma aleti tanımıyorum. Görmedim ama duydum- Oya teyzem yüzüğü takmış parmağına. Geçen hafta sonu Ahmet ile tanıştım. Dün annemin ofisine gittik, üstüme sevmek için çullananları görünce önce şirinlik yaptım hepsine. Burnuma dokunmaya kalkan olunca da yaygarayı bastım, herkes çil yavrusu gibi dağıldı:) Geceleri bol bol uyuyorum. 21:30'da yatıp sabah 9'a kadar uyanmıyorum hiç. Annem geceleri kalkıp beni emziriyor galiba, ya da rüyamda görüyorum onu. Gündüzleri oyun oynamak varken hiç uyumak gelmiyor içimden. Artık yürümeye başlasam da etrafı kurcalasam.

Hiç yorum yok: