8 Ocak 2008 Salı

Diş hediyemi isterim


Uzun uzun, dişimin çıktığını, yaşadığım sancıları, damak kaşıma çalışmalarımı ve ayağa kalkmak için verdiğim uğraşları anlatmıştım. Ama bir hata yaptım ve tüm yazdıklarım gitti.
Sol alttan ilk dişim patladı. Bir haftadır anneme anlatmaya çalışıyordum. O ise benim için endişelenerek, doktoru arayarak, Pınar ablaya sorarak ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. İlk dişim çıktı ve hepimiz rahatladık. Artık yatmaktan da sıkıldım, oturmaya çalışıyorum. Bana elinizi uzatıp yardım ederseniz ben de gayret ediyorum. Boynum çok güçlendi. Bir de yeni bakıcı ablamla tanıştım; Ayşe abla. Haftaya bizimle birlikte yaşamaya başlayacak. Birbirimizden hoşlandık, bakalım aynı evde yaşayabilecek miyiz?
Bugün Yeliz teyzem uğradı bize. Yeni evini almış, yakında komşumuz oluyor. Oya teyzem de gözlerini çizdirmiş. Onu özledim, hemen iyileşip beni görmeye gelsin istiyorum.
Bugünlerde hep konuşasım geliyor. Hiç susmadan konuşmak, şarkı söylemek istiyorum; anneme herşeyi anlatmak istiyorum. Ah ah hala çok uykum var, uykularım azalsa da daha çok birlikte vakit geçirsek..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Adsız dedi ki...

Sevgili Lara
Gerçektende benim annemle babam birer gezgin.Şu altı aylık ömrümde tam 15000 km yapmışız.Sanırım seneye yurtdışına çıakacakmışız.Benim yürümemi bekiyorlarmış.Bu arada ben senin ağabeyin sayılırım,dişetimde kaşınma var ama çıkan diş yok.Nasıl bir iş bu anlamadım.
sevgiyle kal
Dağhan

sudabalik dedi ki...

Oya teyzen de çok özlüyor seni Lara kuş! Bu haftasonu Yeliz teyzenle sana gelmek üzereydik ama ablanla birlikte gezmeye gidiyormuşsunuz, olmadı malesef. Güzel kuşum çok öptüm seni.
Oya teyzen..