5 Aralık 2007 Çarşamba

Eve dönüş

Pazar günü Ödemiş'ten eve doğru yola çıktık. 1 aydır görüşmediğimiz babaannem ve teyzem ne kadar büyümüş olduğuma şaşırdılar. Anneannem ve dedemle keyfimiz çok iyiydi. Her gün onlarla sohbet ettim, agu dönemime birlikte girdik. Onları çok özlüyorum şimdiden. Eve gelip annemle başbaşa kalınca ikimiz de biraz üzüldük. Benim canım 2 gündür gülümsemek bile istemiyor. Anneannem ve dedemle telefonda konuşup hasret gideriyoruz. Güzel bir şey oldu ve sonunda annem cesaret edip beni yanına alıp tek başına araba kullanmaya cesaret gösterdi ve dün birlikte yola düşüp babamla buluştuk. Annem şeytanın bacağını kırdığına göre artık bol bol gezebiliriz. Yakında 3aylık olacağım. Büyümek güzel ama yavaş yavaş annemle gündüzleri ayrılacağımız vakit yaklaşıyor. Beni hiç yalnız bırakmasını istemiyorum. Yanımdan biraz ayrılsa yaygarayı basıp hemen onu geri çağırıyorum. Mırr..

Hiç yorum yok: