2 Ekim 2007 Salı

Başbaşa


Anneannem, dedemin hasretine bir aydan fazla dayanamayıp pazar akşamı terki diyar eyledi buralardan. Ben 20 günümü tamamlamış idim ve artık annemle başımızın çaresine bakabilirmişiz :) Üçüncü hafta yaşımı bugün tamamlayacağım, hızla büyüyorum. Gaz problemlerim artmaya başladı, bu da uyku düzenimi bozuyor. Dün bir türlü uyuyamadım. Bütün gün mızmızlandım. Ama gece deliksiz uyuyunca da annem dinlenmiş oldu. Bu gece sabaha karşı babam altımı değiştirecekti. Ben de ona bir sürpriz yapıp tam altımı açtığı anda üstüme işedim. Bütün giysilerimin değişmesi gerekti :)
Bu günlerde annemle klasik müzik dinlemeye başladık. Bir de başparmağımı keşfettim, tadı yok ama emmek keyifli. Eldivenlerimi takmasam daha keyifli olacak ama annem söz dinlemiyor.. Ah bir de şu anne koynunda uyumak yok mu.. Gazımı bahane edip yerleşiyorum koyuna.. Koklaşıp duruyoruz sonra. Sonrası süt kokulu rüyalar..

Hiç yorum yok: